Beherago duzu, irakurle, aurreko sarreran aipatutako artikulua ganik Laka ("SVO eta OVS hurrenkerak", publikatua an EHUko "Sareko Euskal Gramatika"), zein lasai pasa liteke ki analak on antizientzia eta antidivulgazioa.
Esán gainera ze Borja izeneko batek aipatu zuen artikulu hori an "31 eskutik" (ikus ondoko artikulua ganik Gorka Lekaroz titúlatzen "Uste dugunetik dakigunera, bitxikeriatik normaltasunera", 2015-6-2), halan ze Borja-ren aipamen horren harian, aukera izan genuen egitekó zenbait kritika eta zenbait galdera zek behar dute explikazio bat. Hortaz, "31 eskutik" blogean bertan (gorago aipatutako artikuluan, gure azken komentarioan), hauxe galdetzen genuen, eta jarraitzen dugu galdetzen:
Bide batez, gogorarazi nahi dut ze Laka da hizkuntzalari ikertzailea an universitate publiko bat (bai-eta ikertzaile-burua an taldea non ari da Erdozia, zeini zuzendu baitzion tesia non agertzen gure hizpideko experimentuak) eta gainera euskaltzain osoa [eta EHUko Euskara-Institutuko kontseilukoa]:
Ez al da erantzukizun gehiegi isilik gelditzeko? [2015-6-22]
Ez da azalpenik heldu (deskalifikazio gratuitorik bai, ordea: ikus "Eztabaida zientifikotik at? Hori da bide antizientifikoa"), eta urte eta erdi geroago, artikuluak hortxe dirau, eskegita an EHUko orri bat, agerian utziz jarrera bat aurré zientzia, jarrera bat aurré kritika fundamentatua, jarrera bet aurré komunitate zientifikoa. Artikulu hori antizientzia da, antidivulgazioa, eta baita erakusle ezin hobea on prepotentzia antizientifikoá zeinekin jokatu ahal duten gure guru sintaxilari ortodoxoek.
Hona hemen Lakaren artikulua, osorik:
[253] [⇶]
______________________________
Referentziak (nireak, ez Lakaren artikuluarenak):
1.: Unibertsitatea, zeru hori
2.: Erdozia (2006) edo zelan desitxuratu ondorio enpiriko batzuk
3.: Laka: norbaitek explikatuko al dit?
4.: Prozesamendu-kostua ez da soilik neurtzen an irakurketa-denborak
5.: Sei hilabete geroago, Lakaren artikulu antizientifikoak hor jarraitzen du
6.: Eztabaida zientifikotik at? Hori da bide antizientifikoa
7.: Nahi duenak, ikus beza
8.: Mesedez, hartu minutu bat eta irakurri hau
9.: Soilik horrela
10.: Very low?
11.: Zein dira oinarrizkoagoak: irakurketa-denborak edo errore-portzentajeak?
12.: Esaldi pluralen efektu berdintzailea
13.: Zuek valoratu
14.: Noiz arte egongo da artikulu hori hor?
---------------------------
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina