Gure ereduan, enpresa instalatuaren usteak konsideratu nahi baditugu, ondo zehaztu beharko ditugu bidéz definizio zehtzak, rigurosoak
Behin aurreko egunetan tartetxoa eginda, jarrai daigun orain gogóratuz zenbait material zahar erlazionatuak kin nire tesia, zek balioko digute zada ikusi zertárakao balio duten eredu teorikoek. Horrá eskema orokor bat non jasotzen diren gure ereduko elementu guztiak eta emaitza nagusiak:
non nabarmendu nahi genuke ze eredu teoriko batek duen ezaugarri nagusi bat dá ze dena ere egon behar dá perfektuki definitua (hitzak askotan oso irristakorrak dira, irristakorregiak, ametituz interpretazio oso ezberdinak, eta justuki hori evitatu nahi dugu). Horrela, eskema horretako hirugarren ereduan (alegia, an "Modelo III"), enpresa instalatuak ez du ezagutzen ziertoki zenbátekoak izanen lirakén lehiakide kooperatiboaren antolamendu-kostuak baldin sartuko balitz an merkatua, halan ze ezin izanen du ziurtasunez evitatu haren sarrera endogeno hori (nola bai egin ahal zuén kin informazio osoa, noiz, nolabait esan, denek dena ezagutzen zuten).
Zalantza-egokiera horretan suposatzen dugu ze enpresari instalatuak izanen ditú uste batzuk burúz magnitudea on aipatutako antolamendu-kostu horiek, eta beraz, burúz bere lehiakidearen aukera reala zada sartu an merkatua. Gure ereduan, uste horiek konsideratu nahi baditugu, ondo zehaztu beharko ditugu bidéz definizio zehtzak, rigurosoak. Konkretuki, gure ereduan kostu horiek sartuko ditugú bidéz probabilitate-funtzio bat, zeinen arabera gertatu ahal izanen da lehiakide kooperatiboaren sarrera endogenoa (edo ez, aráuz uste horiek). Horrá uste horien modelazioa an gure eredua:
ahalbidétuz emaitza hau:
0 Comments:
Argitaratu iruzkina
<< Home