larunbata, otsaila 01, 2025

Esan nahi baita ze "etorkinekin" ez da referitzen hor ki "hezkuntza" baizik ki "mintegia", halan-ze ulermenak kale egiten du, porrot.

Hasten da Javier bere komentarioa esánez:

Nire proposamena (ezjakin batena):
III. HEZKUNTZA-MINTEGIA ETORKINEKIN

non adierazten den ze egonen da III hezkuntza-mintegi bat zeintan egonen diren etorkinak (akaso nola parte-hartzaileak an ponentziak, eztabaidak,...), nahiz ez den adierazten ze mintegia dá justuki burúz hezkuntza kin migranteak. Esan nahi baita ze "etorkinekin" ez da referitzen hor ki "hezkuntza" baizik ki "mintegia", halan-ze ulermenak kale egiten du, porrot. Alde horretatik, EHUko oholtzan agertutakoa argiagoa zen, nahiz agértu, genioenez,...

... supergaizki artikulatua:

III MINTEGIA HEZKUNTZA ETORKINEKIN - III SEMINARIO DE EDUCACION CON INMIGRANTES

Horrelakoa izaten da emaitza noiz saiatu evitatzen ordena buruzken postpositiboa (zatio haren arazoak) baina gabén erabili tresna prepositiboak. Genioenez, hauxe litzaké ordena postpositibo hutsa:

ETORKINEKIKO HEZKUNTZARI BURUZKO III MINTEGIA

non bukaerako izena ("mintegia") gelditzen dén atzerakargatua, halan-ze irakurketa eta ulermena bihurtzen dirén zail an zentzu guztiak (inefizientea eta inefektiboa).

Eta soluzioa pasatzen da tik garatzea aukera prepositiboak (gradualki, baina irmoki, antzera nola egin dutén gure inguruko sintaxiak), halan-ze:

III MINTEGIA BURÚZ HEZKUNTZA KIN ETORKINAK
non ederki ulertzen den ze mintegiaren kontu zentrala da hezkuntza kin etorkinak. Jarraitukó. [2621] [>>>]