asteazkena, apirila 21, 2021

... eta hóri berbera opa diet (errepikatzen dut, opa diet) besteei (beste niei)

Diozu, Gilen:

Jesus, nire iritzi apalean ez da haizu nahi izatea japoniarrek beren hitz ordena alda dezaten eta piraha jendeek zenbakiak ikas ditzaten, horrek zoriontsuago egingo dituelakoan. Nik ez dut uste hala izango litzatekeenik.

 Atzo nioenez:

... oso argi daukat ze, perfektuki, ni egon ninteke an euren posizio anumerikoa, eta hala balitz, gustatuko litzaidake norbaitek niri eskaintzea zenbakiak, edo, gutxienez, analisi serio bat afin ez egón gaizkiulerturik

eta hóri berbera opa diet (errepikatzen dut, opa diet) besteei (beste niei). 

Horretaz, irakur mesedez bi sarrera hauek:

eta hau ere ti nire "Sintaxigintzaren norabide komunikativoa" (Senez, 2015):

Bai, (esan gabe doa, errespetu osoz, eta baita erantzukizun osoz) opa diet ze jakin eta goza daiten (dagiten, dezaten) ze existitzen dira moduak ki hobeki gauzatu euren potentzialitate linguistiko-zenbatzailea bidéz teknologia esanguratsuki efektiboagoa, alegia ze existitzen dira zenbakiak, ze existitzen da matematika, eta nóla, matematika dela medio, asmatu diren modu guztietako teknologiak zeinekin heldu baita (heldu baikara, eta eurak ere heldu baitira) ki ilargia edo marte, edota opa diet ze gara daiten moduak ki hobeki gauzatu euren potentzialitate linguistiko-rekursiboa bidéz teknologia esanguratsuki efektiboagoa (gogora daigun ze rekursioa da, batzuen ustez, elementu linguistiko humanoena), eta orobat opa diet ze goza daiten irakurtzen textu batzuk zein diren inprimatzen gain zérbait zein deitzen dutén .. papera, edota ze jakin eta goza daiten ze existitzen dira moduak ki teleikusi realitateak zein egon ahal diren fisikoki oso urruti, moduak ki bidaiatu oso azkar, airez ere, moduak ki komunikatu kin munduko edozein bazter klikátuz botoi sinple bat, moduak ki aisa sendatu eritasunak zein bestela izanen zirén mortalak. []