ostirala, apirila 26, 2013

Hiztunen errelato soziolinguistiko txikiak, harribitxiak

Orain dala astebete, Alberto Barandiaran kazetaria zún publikatu artikulu bat an Berria egunkaria (deitzen "Errebeldiak"), non, azkenaurreko paragrafoan, zún esaten hau:
Arazo bat dugu. Hautu linguistikoaren sakoneko arrazoiak ezin antzeman gabiltzala, urrutira begira jartzen gara esentzialismo kutsagarriak tontotuta, eta bitartean, oharkabean igarotzen zaizkigu begi aurretik euskararen historia intimoak, historia partikularrak, norberaren justifikazio argigarriak. Oharkabean joaten dira hiztunen errelato soziolinguistiko txikiak, misterioa argituko luketen txitxirio aleak, aztarna esanguratsuak, harribitxiak. (Alberto Barandiaran, Berria, 2013-IV-13) 
 Ados. [180] []

Etiketak:

2 Comments:

Blogger Erramun Gerrikagoitia said...

Iracurri dudanean blog-ecoa gueratu naiz ez daquidala ulertzen nuen edo ez hori aipua zeren gueratzen nintzen ambivalentequi eta aporian faltaz inguruco informatione guehiago. Nengoen kin paragrapho solte eta ascatu hori soilic.

Guero ondoren iracurri articulua on Alberto Barandiaran an Berria dut osoqui comprenitu eta dut compartitzen dioena an paragrapho hori. Falta zitzaion behintzat niretzat encuadrea ki aipu hori on Alberto Barandiaran.

ostirala, apirila 26, 2013 8:58:00 PM  
Blogger Jesus Rubio said...

Gehitu dut goian esteka on artikulua. Eskerrik asko Erramun.

larunbata, apirila 27, 2013 10:11:00 AM  

Argitaratu iruzkina

<< Home