Zein dira oinarrizkoagoak: irakurtzeko denborak edo ulermen-erroreak?
Laka-k eta Erdozia-k aurreko sarreretako experimentuan (eta besteetan ere), zéin irizpide/neurri erabili dituzte arrén baztertu experimentuko partaideak?
Hor, inplizituki, onartzen ari dira ze bi irizpide/neurri horiek (irakurketa-denborak eta reakzio-denborak), interesgarriak izanik ere, izanen liraké soilik osagarriak respektu errore-portzentajeak (zein adierazten ari dirá justuki porrota an komunikazioa). [233] [⇶]
____________________________________________________
Irakur serie guztia:
- Erabili al dituzte partaideen irakurketa-denborak? Ez.
- Erabili al dituzte partaideen reakzio-denborak? Ez.
- Erabili al dituzte partaideen errore-portzentajeak? Bai.
Hor, inplizituki, onartzen ari dira ze bi irizpide/neurri horiek (irakurketa-denborak eta reakzio-denborak), interesgarriak izanik ere, izanen liraké soilik osagarriak respektu errore-portzentajeak (zein adierazten ari dirá justuki porrota an komunikazioa). [233] [⇶]
____________________________________________________
Irakur serie guztia:
- Zuek valoratu
- Esaldi pluralen efektu berdintzailea
- Zein dira oinarrizkoagoak: irakurketa-denborak edo errore-portzentajeak?
- Very low?
- Soilik horrela
- Mesedez, hartu minutu bat eta irakurri hau
- Nahi duenak, ikus beza
- Eztabaida zientifikotik at? Hori da bide antizientifikoa
- Sei hilabete geroago, Lakaren artikulu antizientifikoak hor jarraitzen du
- Prozesamendu-kostua ez da soilik neurtzen an irakurketa-denborak
- Laka: norbaitek explikatuko al dit?
- Erdozia (2006) edo zelan desitxuratu ondorio enpiriko batzuk
- Unibertsitatea, zeru hori
Etiketak: Erdozia, Laka, prozesamendua
0 Comments:
Argitaratu iruzkina
<< Home