larunbata, otsaila 27, 2016

Zein dira oinarrizkoagoak: irakurtzeko denborak edo ulermen-erroreak?

Laka-k eta Erdozia-k aurreko sarreretako experimentuan (eta besteetan ere), zéin irizpide/neurri erabili dituzte arrén baztertu experimentuko partaideak?
  • Erabili al dituzte partaideen irakurketa-denborak? Ez.
  • Erabili al dituzte partaideen reakzio-denborak? Ez.
  • Erabili al dituzte partaideen errore-portzentajeak? Bai.
Zergátik ez dituzte eliminatu partaideak zek egín irakurketa-denbora luzeenak?  Zergátik ez dituzte eliminatu partaideak zek egín reakzio-denbora luzeenak?

Hor, inplizituki, onartzen ari dira ze bi irizpide/neurri horiek (irakurketa-denborak eta reakzio-denborak), interesgarriak izanik ere, izanen liraké soilik osagarriak respektu errore-portzentajeak (zein adierazten ari dirá justuki porrota an komunikazioa). [233] []

____________________________________________________

Irakur serie guztia:

Etiketak: , ,