asteazkena, martxoa 21, 2018

Hona hemen konfirmazio tekniko-informatikoa respektu nire mezua ki ITZUL

Mezu honetan, zeinen bidez LBk egin zidán mesede handia e-bidaltzea nire idazki hau ki ITZUL posta-zerrenda, dá aipatzen nóla UPV-EHUko tekniko-informatikoek konfirmatu zidaten ze nire mezu originala heldu egin zen bere helbidera (lehenago zenbait alditan deitua nintzen ki ITZUL posta-zerrenda afin saiatu konpontzen arazoa, baina ezin).

Horren inguruan eta bitxitasun modura, hona hemen aipatutako konfirmazio hori zein UPV-EHUko tekniko-informatikoek bidali zidaten noiz konsultatu nien zéin izan litekeen arazoa zeinengatik ez nuen jasotzen inolako abisurik noizta nire mezu bat (bidalia ki itzul@postaria.com) ez baitzen ailegatzen bere helbidera:

Hau dá "el mensaje salió correctamente de nuestro sistema y fue recibido en destino, por eso no se recibió ningún aviso". []
______________________________
Irakur ere sarrera hauek
1: Metodo razonatu bat (ITZUL-2)
2: Unitate sintetikoak vs analitikoak
3: Adreiluak nola etxeak
4: Sistematikoki informatiboa 
5: Unitate minimo koherentea vs tope prozesagarria
6: Kontzeptu klabea: informazio-unitate itsaskorra 
7
: Buruz pausa koherenteak eta beste 
8: Bide bakarra (ITZUL-1)